پرنیاوحوریا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





زالم ....ظالم !

بارها نوشتم وپاک کردم وفکر اینکه چرا باید بنویسم وچه بنویسم منصرفم می کرد. اما نوشتم شاید برای پر کردن وبلاگم شاید برای دلم شاید برای تو شاید بیکاری ...اما به هر حال نوشتم !شاید یه روز بتونم واقعی و بی پرده وعریان وبی کنایه و رک بنویسم !اخه این اولین باره که دیگران دست نوشته های در پیتی منو می خونند ...اما یه روز  تنگ غروب یقه ی خودمو می گیرم که یا بنویس تا دیگران بفهمند یا برو بابا فضا اشغال نکن! ولی امروز برو حالشو ببر    (   آخه زالم به دیم ارات چه بی؟......دل مه شکیا  )   کات! زالم غلطه ! نه بابا ظلم و با هر ز ی بنویسی ظلم می شه!



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت16:25---9 خرداد 1390

سلام دوست عزیز...
اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با عنوان خانه ای روی چشمان سیاهت و با توضیحات:عکس و مطالب ادبی و تاریخی و آموزشی و پزشکی و... و با آدرس www.majid(artin).loxblog.com لینک نمایید و به من خبر دهید تا با چه نامی شما را لینک نمایم.خیلی خوشحال میشم که به من سر بزنید.
با تشکر




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اکبردرژند در 9:15 | |